Η Φιλοσοφία πίσω από την Ανάπτυξη

Περί Επιχειρησιακών Αριστείων…

metamosxefsi-malliwn-bergmann-kord-vip-news-191016-photo-slider-005
Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο https://publishing.gr/ την Δευτέρα 13/12/2021.

Τι είναι για σας η αριστεία;

Η απόλυτη σύνταξη με τον υπερθετικό βαθμό του επιθέτου «αγαθός», χωρίς στερητικά «α» και χωρίς … «ανώμαλες παραθέσεις».

Τι θεωρείτε απογείωση στη ζωή σας;

Ένα σκαλί παραπάνω από τα κεκτημένα.

Τι θεωρείτε growth?

Ό,τι απογειώνει την καθημερινότητα στο πλαίσιο της επίτευξης καθορισμένων στόχων.

Τι θεωρείτε επιτυχία;

Το «χειροκρότημα» στην ολοκλήρωση κάθε κύκλου.

Τι θεωρείτε μοναδικότητα;

Την χαρακτηριστική ευαισθητοποίηση και αντίληψη της διαφοράς, της διαφοροποίησης και της διαφορετικότητας.

Ποια είναι για σας τα άτομα και γιατί που θα μπορούσατε να εντάξετε σε μια ενότητα “as done by the best”;

Μα, φυσικά, οι συνεργάτες μου ! Διότι με αυτούς καθημερινά κατακτούμε – επίπονα – καινούργιες κορυφές …

Ποια αγαπημένη σας συνήθεια θα μπορούσατε να εντάξετε σε μια ενότητα με το όνομα “diamond pages”;

Την αγαπητική διάθεση και προδιάθεση για την κάθε δραστηριότητα της καθημερινότητάς μου.

Ποια πόλη και γιατί είναι η αγαπημένη σας;

Θα μπορούσα να παραθέσω και μία και δύο και τρείς και τέσσερις απαντήσεις.

Συμπυκνώνοντας τις σε μία : Πειραιάς!

Γενέτειρα πόλη και ακόμη ανεξερεύνητη σε ό,τι καθορίζει τoν καθημερινό της παλμό.

Ποιο τοπίο στο κόσμο θα μπορούσατε να εντάξετε σε ένα γαλάζιο πράσινο κόσμο;

Την … αγκαλιά ενός μωρού μαζί με το αγαθό, άδολο χαμόγελό του !

Ποια είναι η ευχή σας για τον πλανήτη που ζούμε;

Να ζήσει – τουλάχιστον – άλλα τόσα χρόνια με αυτά που έχει διανύσει μέχρι σήμερα.

Πως βλέπετε μέσα από το ρόλο σας, τις επιχειρηματικές εξελίξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό;

Σε ό,τι αφορά στα Ελληνικά Επιχειρηματικά Δρώμενα θέλω να είμαι πραγματιστικά αισιόδοξη.

Σε ό,τι αφορά στα του Εξωτερικού θα ήθελα τα μηνύματα να είναι αισιόδοξα, πραγματικά !

Πιστεύετε ότι με αυτά που διαθέτουμε σαν χώρα ή που θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε με συνέργειες και συμπράξεις σε Διεθνές επίπεδο, θα είναι εφικτό να προσδοκούμε σε μια ανάπτυξη που θα κινητοποιήσει μηχανισμούς και διαδικασίες για να εκκινήσουν εκ νέου τις δυνάμεις ανάπτυξης;

Η μόχλευση των Διεθνών συμπράξεων δίνει, σίγουρα, αναπτυξιακή κατεύθυνση στις προσδοκώμενες εξελίξεις.

Το ζητούμενο, κατά τη γνώμη μου, είναι η ουσιαστική και αποτελεσματική κινητοποίηση των ιδίων διαθεσίμων πόρων …

Ποιες επιχειρήσεις πιστεύετε ότι θα επιτύχουν ταχύτερα αυτή την εκ νέου εκκίνηση;

Η κατάλληλη προετοιμασία αλλά και η αποτελεσματική ανταπόκριση στο τελικό virage, είναι τα κύρια συστατικά που θα προσδιορίσουν τους τελικούς νικητές.

Θεωρείτε ότι υπάρχουν στην Ελλάδα μηχανισμοί, δομές, κουλτούρα απλής ή ταχείας δράσης για ανάκαμψη μετά από περιόδους ύφεσης ή επώδυνων, τραυματικών, θα μπορούσαμε να πούμε καταστάσεων;

Και να μην υπήρχαν, οι καταστάσεις που περιγράφετε στο ερώτημά σας σε συνδυασμό με την ελληνική δημιουργικότητα και τάση για καινοτομία, έχουν δημιουργήσει προϋποθέσεις για ευοίωνες εξελίξεις.

Αν συγκρίνατε τις δυνατότητες ανάκαμψης της Ελλάδας σε σχέση με άλλες χώρες, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι διαφορές και που οφείλονται;

Η «προπαίδευση» της προηγούμενης δυσμενούς δεκαετίας σε ότι αφορά στα οικονομικά ζητήματα, εκτιμώ ότι προσδίδει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στο ελληνικό επιχειρηματικό μέλλον, σε σχέση με άλλες χώρες της ευρύτερης γεωγραφικής μας «γειτονιάς».

Πόσο σημαντική είναι η επιχειρηματική αριστεία σε μια χώρα και πόσο συμβάλλει στην ανάπτυξη της;

Αν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την ελληνική αλφάβητο ως απάντηση, θα έλεγα το «Α» και το «Ω» !

Έχει η Ελλάδα DNA επιχειρηματικής αριστείας και σε ποιο βαθμό, συγκρινόμενη πάντα με άλλες χώρες;

Ο γενετικός κώδικας του Έλληνα Επιχειρηματία καταγράφει καταβολές αριστείας και ιστορικών παρακαταθηκών. Το θέμα, αλλά και το ζητούμενο, είναι η ανάδειξή τους στο «γήπεδο» της πράξης και της πρακτικής.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι κλάδοι στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που διαμορφώνουν ένα άριστο εν γένει επιχειρηματικό υπόβαθρο; μπορείτε ενδεικτικά να μας αναφέρετε παραδείγματα για Ελλάδα και εξωτερικό;

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, με ιδιαίτερα υποσχόμενο μέλλον, αποτελούν οι ελληνικές εταιρείες που εμπλέκονται σε θέματα Ιατρικού Τουρισμού. Αλλά και αυτών τα αποτελέσματα θα εξαρτηθούν, εν πολλοίς, από το μέγεθος της Κρατικής Υποστήριξης και Συνδρομής.

Σε ότι αφορά στους Συναγωνιστές μας, τους εκ του εξωτερικού ορμώμενους, καλύτερα θα ήταν να απαντήσουν οι ίδιοι για τα περί του «οίκου» τους.

Πόσο πιστεύετε ότι επηρεάζει η παγκοσμιοποίηση, η γεωπολιτική, η τεχνολογία, η καινοτομία, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η τεχνητή νοημοσύνη, η ενεργειακή μετάβαση, ο στόχος της μηδενικής κατανάλωσης ( NetZeroEnergy) την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και στη συνέχεια μιας χώρας;

Θεωρώ ότι τα στοιχεία στα οποία αναφέρεστε αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους στο οικοδόμημα της συνεχούς ανταγωνιστικότητας αλλά και της καταγραφής νικητηρίων αποτελεσμάτων σε κάθε «αγωνιστική» δραστηριότητα.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Ποιος είναι τελικά ο πυρήνας για να επιτευχθεί επιχειρηματική αριστεία;

Η κατάλληλη Στρατηγική, η Οργάνωση και η αποτελεσματική υλοποίηση των Τεχνικών πραγμάτωσης των επιδιωκόμενων Στόχων.

Εσείς ως Leader στο χώρο σας που εστιάζεστε για αυτή την επίτευξη;

Στην καθημερινή, άοκνη και αέναη αντιμετώπιση των πιο πάνω αναφερομένων κομβικών στοιχείων.

Ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα κριτήρια με τα οποία μια επιχείρηση διακρίνεται;

Πολλά και διάφορα, ανάλογα με τον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει.

Με κοινό παρονομαστή, πάντα, την απρόσκοπτη κάλυψη των υφισταμένων και μελλοντικών αναγκών των πελατών τους.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Ποιος είναι τελικά ο πυρήνας για να επιτευχθεί επιχειρηματική αριστεία;

Η κατάλληλη Στρατηγική, η Οργάνωση και η αποτελεσματική υλοποίηση των Τεχνικών πραγμάτωσης των επιδιωκόμενων Στόχων.

Εσείς ως Leader στο χώρο σας που εστιάζεστε για αυτή την επίτευξη;

Στην καθημερινή, άοκνη και αέναη αντιμετώπιση των πιο πάνω αναφερομένων κομβικών στοιχείων.

Ποια κατά τη γνώμη σας είναι τα κριτήρια με τα οποία μια επιχείρηση διακρίνεται;

Πολλά και διάφορα, ανάλογα με τον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα στον οποίο ανήκει.

Με κοινό παρονομαστή, πάντα, την απρόσκοπτη κάλυψη των υφισταμένων και μελλοντικών αναγκών των πελατών τους.

Την διακεκριμένη δική σας θέση προσωπικά στην αγορά και τον ρόλο σας στην επιχείρηση, τι πιστεύετε ότι τα έχει ενισχύσει και πόσο αυτά έχουν ενδυναμώσει και με ποιο τρόπο την πορεία της επιχείρησης;

Η καθημερινή συνύπαρξη και επικοινωνία με τους πελάτες και συνεργάτες, η συνεχής αναζήτηση καινοτομικών και «lege artis» πρακτικών για την κάλυψη των αναγκών τους, οι άμεσες διορθωτικές κινήσεις στις – όποιες – εσφαλμένες πρακτικές, η εξειδίκευση και η – εν γένει – αναζήτηση της υπεροχής, αυτά αποτελούν τα κύρια στοιχεία ενδυνάμωσης των προσπαθειών για επιτυχημένες πορείες και θετικές ανταποκρίσεις στην αποτελεσματικότητα των επαγγελματικών και προσωπικών επιδιώξεων.

Πιστεύετε ότι ο καταναλωτής καταλαβαίνει και πως, την υγιή επιχειρηματικότητα ή αρκεί το καλό marketing για να πειστεί για το ποια είναι η άριστη επιχείρηση, το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία, η καλύτερη εναλλακτική για αυτόν; πόσο τον επηρεάζει η “διάκριση μιας επιχείρησης”, ουσιαστική ή μη, στο να την επιλέξει;

Ο καταναλωτής «ψηφίζει» καθημερινά. Και η ψήφος αυτή καθορίζει επιχειρηματικές πορείες και αποτελεσματικότητες.

Στο τέλος της ημέρας η «υγιής επιχειρηματικότητα», το «καλό marketing», το «καλό προϊόν/υπηρεσία», οι «διακρίσεις» αποτυπώνονται στο αποτέλεσμα της «αγοραστικής κάλπης».
Ξέρετε, είμαστε λάτρεις του «πολιτεύματος των αρίστων» !

Πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι το να διενεργούν οι επιχειρήσεις έρευνες αγοράς, ώστε να προσδιορίζουν τα κριτήρια των καταναλωτών με τα οποία ξεχωρίζουν μια επιχείρηση;

Πιστεύουμε ότι αυτό αποτελεί το «κυκλοφορικό σύστημα» του οργανισμού που λέγεται «αγορά».

«Ζητήστε και θα λάβετε» λέει η γνωστή Γραφική ρήση.
Και εμάς μας ενδιαφέρει να ακούμε και να ανταποκρινόμαστε στη ζήτηση αυτή.

Πόσο ξεκάθαρη είναι η τοποθέτηση των καταναλωτών απέναντι σε αυτές τις έρευνες και πόσο οι εταιρείες τη λαμβάνουν υπόψη σήμερα ή στο μέλλον;

Όσο ξεκάθαρη είναι (ή δεν είναι) η τοποθέτηση αυτή των καταναλωτών, κρύβει από μόνη της αιτήματα «μπροστά και πίσω από τις γραμμές» των ζητουμένων. Και αυτό, από μόνο του, αποτελεί σημαντικότατο στοιχείο. Ένα στοιχείο το οποίο επιβάλλεται να λαμβάνεται υπόψη, συνεχώς.

Οι νέες υπηρεσίες, τα νέα προϊόντα, η εξέλιξη μιας επιχείρησης, καινοτομικά, τεχνολογικά, σε ποιο βαθμό αξιολογούνται θετικά από τον καταναλωτή; Μπορεί και πόσο σύντομα να αντιληφθεί τη διαφορά; Γνωρίζουν οι επιχειρήσεις πώς να το διαχειριστούν αυτό και σε ποιο βαθμό;

Η συνολική, αλάνθαστη διαίσθηση και λειτουργία του καταναλωτή αξιολογεί τελικά τις προσπάθειες (καινοτόμες ή μη) για την ολιστική -ή μερικά ανταποκρινόμενη- προσπάθεια κάλυψης των αναγκών του.

Ακόμη και όταν αυτή λανθάνει ή βρίσκεται σε λανθάνουσα κατάσταση, ακόμη και τότε, το στεντόρειο μήνυμα προς την εκάστοτε επιχείρηση θα πρέπει να εισακούεται χωρίς θορύβους και παρεμβολές.

Οι επιτυχημένοι – κατά τεκμήριο – επαγγελματικοί οργανισμοί έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό την επιτυχή ανταπόκριση στα μηνύματα αυτά.

Η καινοτομία είναι έρεισμα, στρατηγική ή αυτοσκοπός για μια επιχείρηση, προκειμένου αυτή να θεωρείται στα μάτια του καταναλωτή ότι εξελίσσεται;

Γιατί όχι και τα τρία μαζί να μην αποτελούν κίνητρα και λειτουργίες προς την κατεύθυνση των καινοτομικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και αποτελεσμάτων;
Νοείται εξέλιξη χωρίς καινοτομία ;

Πιστεύετε ότι η ένταση και ο οίστρος για καινοτομία έχουν για τις επιχειρήσεις το επιθυμητό return από την επένδυση ή απλώς, μειώνουν το margin στο όνομα του brand image;

Ακόμη και τα – πιθανά και πρόσκαιρα – μη επιθυμητά αποτελέσματα εντάσσονται στην κατηγορία του «ουδέν κακόν αμιγές καλού».

Εμείς, εντάσσουμε τις … εντάσεις, στην λειτουργία του «κάθε πράγμα στον καιρό του»… χθές !

Υπάρχουν οπαδοί και των δύο δογμάτων. Του πρώτου, που δέχεται ότι η τεχνολογία είναι ζωτικής σημασίας για την καινοτομία, και του δεύτερου, που θεωρεί ότι η καινοτομία είναι ζωτικής σημασίας για την τεχνολογία. Η εμπειρία σας μέχρι σήμερα τι έχει δείξει και τι πιστεύετε ότι θα συμβεί στο μέλλον και γιατί;

Για εμάς η παραπάνω τοποθέτηση δεν αποτελεί δίλλημα.

Η λειτουργία μας στον ευρύτερο τομέα της Υγείας, επιβάλλει την ψήφο εμπιστοσύνης και στις δύο κατευθύνσεις.

Πιστεύουμε, δε, ότι το μέλλον θα επιβεβαιώσει την θεώρηση αυτή.

Ποιο από τα δύο παραπάνω δόγματα πιστεύετε ότι «έλκει» τον καταναλωτή ή επηρεάζει την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, ενός Brand και σε ποιο βαθμό καταλαβαίνει o καταναλωτής τις διαφορές, αν υπάρχουν; Και αν υπάρχουν σήμερα, θα υπάρχουν και στο μέλλον; Ή οι υπάρχουσες θα εξισωθούν, πότε, πώς και για ποιο λόγο;

Αν θέταμε το ερώτημα αυτό σε έναν, όποιο, καταναλωτή εκτιμούμε ότι θα μας απαντούσε «δώσε μου αυτό που θέλω για να εκτιμήσω κατά πόσο αυτό καλύπτει τις ανάγκες μου».

Για εμάς, όπως αναφέραμε παραπάνω, οι αποφάσεις στην «αγοραστική αρένα», ανεξάρτητα από τεκμηριώσεις και αναλύσεις, δεν παύουν, από μόνες τους, να αποτελούν θέσφατο.

Ατενίζουμε το μέλλον με την βεβαιότητα του επιτυχημένου «σήμερα» αλλά και την, εξ αυτού, παραγόμενη ανάγκη για συνεχή αναζήτηση καινοτομιών, οι οποίες θα συμβάλλουν σε επιτυχημένες εξελικτικές διαδικασίες.

Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας εμπειρίες ή έστω απόψεις σας, σχετικά με το τι θεωρείται ανάπτυξη, επιτυχία, μοναδικότητα, αριστεία σε άτομα ή επιχειρήσεις;

Πρεσβεύουμε την ευαισθητοποίηση και αντίληψη της διαφοράς, της διαφοροποίησης και της διαφορετικότητας.

Συντασσόμαστε στον – κατά δύναμιν εφικτό – υπερθετικό βαθμό του επιθέτου «αγαθός», χωρίς υποχωρήσεις και στερητικά «α».

Αναζητούμε την Υπεροχή σε κάθε πτυχή των καθημερινών μας δραστηριοτήτων.

Το τελευταίο διάστημα όλο και πιο συχνά ακούμε τον όρο wellness και ειδικά το corporate wellness. Πιστεύετε ότι το να προσφέρει ένα επιτυχημένο άτομο στον εαυτό του τρόπους σωματικής βελτίωσης, είναι ανάγκη, προτεραιότητα, επιλογή ή δεν είναι απαραίτητο;

Θα έλεγα ότι αποτελεί μια αναγκαία προτεραιότητα και μια ευχαριστήρια επιλογή – προσφορά στον μονάκριβο εαυτό μας.

Ειδικά στις μέρες μας, με τις πρωτόγνωρες εμπειρίες που βιώνουμε, η επιβράβευση αυτή επιβάλλεται και για λόγους ψυχολογικής υποστήριξης και ανέλιξης.

Σε ότι αφορά σε εμάς, προσφέρουμε αυτή τη μέθεξη της ευεξίας από την πρώτη ημέρα ίδρυσης και παροχής των υπηρεσιών μας !

Εσείς, με την τεράστια εμπειρία σας και την εξαιρετική σας φήμη στην αγορά, έχετε συναντήσει διστακτικούς πελάτες, οι οποίοι πείστηκαν τελικά να λάβουν τις υπηρεσίες σας όταν τους παρουσιάσατε τις επιτυχίες σας;

Η μέγιστη πλειοψηφία των πελατών μας είναι διστακτικοί.

Αυτό οφείλεται, κυρίως, στο ότι οι συντελεστές της αγοράς, την οποία υπηρετούμε, δεν έχουν διαμορφώσει, δυστυχώς, την καλύτερη «έξωθεν μαρτυρία» για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Αντιπαρερχόμαστε την κατάσταση αυτή με Επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα και με παράθεση «καταγεγραμμένων» αποτελεσμάτων.

Τελικά και συνήθως, απολαμβάνουμε την μετεξέλιξη της πελατειακής σχέσης σε φιλική και την μετατροπή του διστακτικού δυνητικού πελάτη σε «ακραιφνή οπαδό» και πρεσβευτή των Υπηρεσιών και Προϊόντων μας.

Πόσο σημαντική είναι η ποιότητα των υπηρεσιών που μπορεί να λάβει κάποιος για να αποφασίσει να βελτιώσει την εμφάνιση του;

Τόσο σημαντική όσο σημαντικό ρόλο παίζει, για τον καθένα από εμάς, η εξωτερική του εμφάνιση.

Το «πάν στο άπαν», θα έλεγα, σε ότι έχει να κάνει με την προσωπική «εικόνα» και εμφάνιση.

Ναι. Η αποδεδειγμένη Ποιότητα των Υπηρεσιών αποτελεί τον καταλύτη στις τελικές επιλογές των πελατών μας.

Εσείς, με την τεράστια εμπειρία σας και την εξαιρετική σας φήμη στην αγορά, έχετε συναντήσει διστακτικούς πελάτες, οι οποίοι πείστηκαν τελικά να λάβουν τις υπηρεσίες σας όταν τους παρουσιάσατε τις επιτυχίες σας;

Η μέγιστη πλειοψηφία των πελατών μας είναι διστακτικοί.

Αυτό οφείλεται, κυρίως, στο ότι οι συντελεστές της αγοράς, την οποία υπηρετούμε, δεν έχουν διαμορφώσει, δυστυχώς, την καλύτερη «έξωθεν μαρτυρία» για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Αντιπαρερχόμαστε την κατάσταση αυτή με Επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα και με παράθεση «καταγεγραμμένων» αποτελεσμάτων.

Τελικά και συνήθως, απολαμβάνουμε την μετεξέλιξη της πελατειακής σχέσης σε φιλική και την μετατροπή του διστακτικού δυνητικού πελάτη σε «ακραιφνή οπαδό» και πρεσβευτή των Υπηρεσιών και Προϊόντων μας.

Εσείς, με την τεράστια εμπειρία σας και την εξαιρετική σας φήμη στην αγορά, έχετε συναντήσει διστακτικούς πελάτες, οι οποίοι πείστηκαν τελικά να λάβουν τις υπηρεσίες σας όταν τους παρουσιάσατε τις επιτυχίες σας;

Η μέγιστη πλειοψηφία των πελατών μας είναι διστακτικοί.

Αυτό οφείλεται, κυρίως, στο ότι οι συντελεστές της αγοράς, την οποία υπηρετούμε, δεν έχουν διαμορφώσει, δυστυχώς, την καλύτερη «έξωθεν μαρτυρία» για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Αντιπαρερχόμαστε την κατάσταση αυτή με Επιστημονικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα και με παράθεση «καταγεγραμμένων» αποτελεσμάτων.

Τελικά και συνήθως, απολαμβάνουμε την μετεξέλιξη της πελατειακής σχέσης σε φιλική και την μετατροπή του διστακτικού δυνητικού πελάτη σε «ακραιφνή οπαδό» και πρεσβευτή των Υπηρεσιών και Προϊόντων μας.

Εκτός από το να λάβει γνώση κάποιος υποψήφιος πελάτης σας των επιτυχημένων, επιστημονικών μεθόδων σας, ποιο άλλο θεωρείται κίνητρο για να προσφέρει στον εαυτό του τις άριστες υπηρεσίες που του προσφέρονται;

Την δυνατότητα να οραματισθεί το αποτέλεσμα, το οποίο θα απολαύσει μετά το πέρας της παροχής των Υπηρεσιών μας. Για το υπόλοιπο της ζωής του !

Η προσωπική επαφή που έχετε με τους πελάτες σας, το ότι από την πρώτη στιγμή είστε δίπλα τους, είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας σας;

Αν μας ζητούσατε να επιλέξουμε ένα, αυτό ακριβώς θα αποτελούσε την επιλογή μας : Την προσωπική Επαφή και Συνεργασία με τους Πελάτες και Φίλους μας.

Και αν μας ζητούσατε, αίφνης, να διπλασιάσουμε τις επιλογές μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα αναφέραμε πως και μετά το πέρας των υπηρεσιών αυτών, συνεχίζουμε να είμαστε κοντά και δίπλα τους!

Ποια άλλα πιστεύετε ότι είναι σημαντικά στο χώρο σας και που εσάς σας οδήγησαν στο να είστε Top 1;

Η αναγνωρισμένη Ποιότητα του Επιστημονικού και λοιπού Διοικητικού Προσωπικού της Εταιρείας μας.

Όλοι μαζί και ο καθένας στον τομέα του ξεχωριστά, προσυπογράφουν την λειτουργία ενός Οργανισμού που καθημερινά διεκδικεί συμμετοχή σε αυτό που εμείς οι Έλληνες, μαζί με τον Πλάτωνα, ανέκαθεν αναζητούσαμε ως «πρωταρχικά ωραίο» !

Διευθύνσεις:

* Αθήνα (Κεντρικά) : Λεωφ. Κηφισίας 348 (Έναντι Νοσοκομείου «ΥΓΕΙΑ»), Τ.Κ. 152 33 Χαλάνδρι, Αθήνα,
Τηλ.: 210 68 28 888

* Αθήνα : Λεωφ. Συγγρού 203, Τ.Κ. 171 21 Νέα Σμύρνη, Αθήνα, Τηλ.: 210 93 11 111

* Θεσσαλονίκη : Αδριανουπόλεως 20 & Αιγαίου, Τ.Κ. 551 33 Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310 45 85 55

* Πάτρα : Αγίου Ανδρέου 111, Τ.Κ. 262 21 Πάτρα, Τηλ.: 2610 42 45 45

* Λάρισα : Μαρίνου Αντύπα 2 & Κούμα (Κεντρική Πλατεία Λάρισας), Τ.Κ. 412 22 Λάρισα, Τηλ.: 2410 66 00 90

* Ηράκλειο : Γεωργ. Παπανδρέου & Δρακοντοπούλου 49, Τ.Κ. 713 06 Ηράκλειο, Κρήτη, Τηλ.: 2810 34 20 65

* Ρόδος : Καναδά 73 (Πλατεία Αγ. Νικολάου), Τ.Κ. 851 00 Ρόδος, Τηλ.: 22410 78 302

Online Διάγνωση

Συμπληρώστε την παρούσα
Φόρμα Διάγνωσης εξ Αποστάσεως.
Συλλέξτε πληροφορίες για τη δική σας περίπτωση τριχόπτωσης. Επιβεβαιώστε ότι είστε κατάλληλος υποψήφιος για Μεταμόσχευση Μαλλιών.
Απλά και από την άνεση του χώρου σας.
Σε κάθε περίπτωση, θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά.

Έναρξη

Σχετικά Άρθρα